Onmisbare promotie artikelen voor op festivals en evenementen

Onmisbare promotie artikelen voor op festivals en evenementen

Het festivalseizoen komt er weer aan en er staan veel evenementen op de planning. Dit geeft ook weer de mogelijkheid om jouw merk, bedrijf of evenementen te promoten. Maar wat is nou eigenlijk een goede manier van promotie, waardoor mensen ook nog na het evenement of festival aan jou blijven denken? In deze blog geven wij tips voor hoe je ook nog na een evenement on top of mind kan blijven bij festivalgangers en/of evenement bezoekers. Lees gauw verder!

Armbandjes of polsbandjes

Bij een aantal evenementen en festivals krijg je een armbandje of polsbandje. Dit wordt gebruikt om te laten zien dat je toegang hebt tot het evenement of dat je toegang hebt tot één bepaalde activiteit. Veel mensen houden deze bandjes om na een evenement omdat het hen herinnert aan een mooie tijd. Sommige mensen dragen de bandjes zelfs als een sieraad dat veel zegt over hun persoonlijkheid en passie. Polsbandjes bedrukken is daarom als bedrijf een goed idee, omdat veel mensen de bandjes bewaren. Dit is vooral een populaire manier van merchandising op festivals, ook omdat het een goedkope manier van promotie is.

Tassen of rugzakken

Een andere manier van promotie is het bedrukken van rugzakken of  tassen bedrukken met logo. Dit is een wat duurdere optie en hierdoor misschien meer geschikt voor wat kleinere evenementen of festivals. Een groot voordeel is dat tassen lang mee gaan. Er zijn veel verschillende mogelijkheden in diverse prijsklassen. Ga jij voor een katoenen tasje, een boodschappentas of een goede rugtas?

Duurzame drinkflessen

Duurzame drinkflessen zijn ook populair als promotieartikel na een evenement. Mensen nemen drinkflessen overal mee naartoe: naar werk, buiten, de sportschool en met een weekendje weg. Hierdoor vergroot je je naamsbekendheid overal. Daarnaast is een drinkfles duurzaam en daardoor kan je laten zien dat je voor duurzaamheid staat. De drinkflessen zijn in verschillende varianten te verkrijgen.

Andere manieren van promotie

Natuurlijk zijn er ook nog andere manieren van promotie na een evenement of festival. Denk bijvoorbeeld aan het maken van een aftermovie van het festival of evenement. Na afloop kan je de aftermovie toesturen aan de bezoekers en kunnen mensen nog lang nagenieten ervan. De aftermovie kun je ook op sociale media zoals Instagram zetten, zodat andere potentiële bezoekers een indruk krijgen van het evenement en daardoor geïnteresseerd zijn in het volgende evenement!

Reacties zijn gesloten.